www.mazepa.fora.pl

Nauka, kultura i rozrywka

Forum www.mazepa.fora.pl Strona Główna -> Gry PC -> Guild Wars: Nightfall
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Guild Wars: Nightfall
PostWysłany: Nie 21:14, 06 Maj 2007
Raykosuz
Wice-Mistrz

 
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Guild Wars: Nightfall to kolejny, drugi już dodatek do niezwykle popularnej gry online. Podobnie jak poprzedni, o podtytule Factions, nie wymaga posiadania żadnej z wcześniejszych wersji Guild Wars, chociaż zawiera opcję przeniesienia postaci w nich stworzonych. Najważniejsze zmiany jakie wprowadza Nightfall, to dodanie nowego kontynentu, a także dwóch klas postaci.

Akcja dzieje się w krainie Elona, zwanej także Ziemią Złotego Słońca. Ten wypalony słońcem, pustynny kontynent, podobny do Północnej Afryki, składa się z trzech głównych prowincji: wyspiarskiej Istar, pełnej ruin po dawnym imperium; zmilitaryzowanej Kourny, rządzonej przez wielkiego wodza Warmashala Varesha; i ostatniej, dzikiej, zlokalizowanej w północnej części kontynentu, władanej przez Princess of Vabi. Mimo tego, że ten bogaty i potężny kontynent znajduje się pod opieką mistrzów walki z Order of the Sunspears, coraz bardziej popada w cień złego boga-wyrzutka. Tylko zdolny, silny i zdecydowany władca jest w stanie ochronić kontynent przed spustoszeniem.

W tej nierównej walce z siłami ciemności możemy wspomagać się korzystaniem z dwóch nowych klas – Paragon i Dervish. Paragoni, odziani w zbroje z kości słoniowej i pereł, z wygrawerowanymi na nich skrzydłami, są czymś w rodzaju aniołów stróżów. Ich zadaniem nie jest pojawianie się w pierwszej linii walk. Paragoni o wiele lepiej czują się w roli wspierających pozostałe jednostki dowódców, ciskając włóczniami, a także rzucając czary i wydając okrzyki bojowe, zwiększające możliwości pozostałych żołnierzy. Anielska natura Paragonów przejawia się także w postaci możliwości przełamywania i niwelowania uroków oraz klątw rzucanych przez wojska przeciwnika. Z kolei Derwisze są jakby przeciwieństwem Paragonów. Oni najlepiej się czują w bezpośrednim starciu. Ci święci wojownicy, potrafią porazić kilku wrogów jednym uderzeniem swych potężnych kos. Ich sekretną bronią jest niesamowity atak polegający na wirowaniu kosą, znakomicie sprawdzający się w sytuacjach, kiedy to Derwisz jest otoczony przez masę wrogów. Derwisze potrafią także rzucać na siebie całą gamę czarów, wspomagających zdolności bojowe, a także leczących i chroniących postać. Jest to bardzo przydatne, z tego względu, że Derwisze ubrani są w kapłańskie szaty, a nie zbroje. W zakresie ochrony przed ciosami rywali ci święci wojownicy bardziej muszą polegać na własnych umiejętnościach i czarach, niż na pancerzu. Dodatkiem do kapłańskich szat są bransolety noszone na przedramionach. Derwisze przez cały czas zakrywają głowy kapturami, wyrażając tym samym pokorę wobec bogów.







Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:18, 07 Maj 2007
Master Yoda
Główny Mod
Główny Mod

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1983
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z błotka
Płeć: Mężczyzna





fajnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:35, 08 Maj 2007
tomaszek1958
Zastępca Admina
Zastępca Admina

 
Dołączył: 22 Lis 2005
Posty: 7022
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
Płeć: Mężczyzna





wow Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Guild Wars: Nightfall
Forum www.mazepa.fora.pl Strona Główna -> Gry PC
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin